Villkor

Leveransvillkor

Gäller från 28.11.2014

E-butik

Outworks webshop (JNG-produkt y-tunnus 2023131-6) säljer produkter till myndiga privatpersoner i Finland och inom EU. Produkternas pris inkluderar mervärdesskatt. Vi förbehåller oss rätten att justera priser och leveranskostnader.

Beställning

Produkterna beställer du på e-butikens webbplats genom att du plockar dem i din kundkorg och betalar kundkorgens innehåll i kassatjänsten. All information om kunden behandlas konfidentiellt. De uppgifter som vi begär i samband med beställningen används enbart för att leverera beställningen eller reda upp oklarheter i den. När du beställer från e-butiken förutsätter vi att du har bekantat dig med och godtagit leveransvillkoren som gäller vid ifrågavarande tidpunkt.

Betalning

Betalnings alternativen på wnätbutiken erbjuds av Klarna Oy. Klarnas vilkor hittar du här.

Beställnings- och betalningsbekräftelse

När din beställning har gått igenom går en beställningsbekräftelse till din e-post.

Leveranser och leveranskostnader

Keros produkter har gratis frakt för övriga produkter debiteras frakt enligt betalningssidan.

Leveranstid

Vår normala leveranstid är 2-5 dagar, gäller alla produkter förutom Keros. Om vi har en Kero produkt i lager är leveranstiden 2-5 dagar. Ifall vi inte har de i lager och måste beställa den från fabriken är leveranstiden 1-2 veckor

Vi svarar inte för förseningar på grund av oöverstigligt hinder eller indirekta olägenheter som förseningarna orsakat. Vi informerar på ingångssidan till e-butikens webbplats om avvikande leveranstider.

Bytes- och returvillkor

Enligt den finska konsumentskyddslagen har du rätt att byta eller returnera hela din beställning eller en del av den till säljaren inom 14 dagar från att du har mottagit beställningen. Returrätten gäller endast oanvända och säljbara produkter i sin originalförpackning.

När du returnerar den levererade beställningen ska du sätta med ditt ordernummer och dina kontaktuppgifter samt ditt kontonummer så att pengarna kan återbetalas.I det fall att du har meddelat om retur sändningen via Nöjdhetsgarantin behöver du inte sätta med kontonumret. OBS! Vi erbjuder inte gratis returnering. Kunden svarar själv för kostnaderna.

Returadress:
JNG Produkt
Risöhällvägen 48
68570 LARSMO, Finland

Problemsituationer

Ifall att produkten har kommit bort eller blivit skadad under transporten eller om den i övrigt inte motsvarar din beställning ska du senast inom 14 dagar meddela felet till dem som nämns i bytes- och returvillkoren. Om paketet har blivit skadat i posten ska du omedelbart göra en reklamation om produkten till posten.